Главная Акции Новости Портфолио Клиенты Вакансии Контакты
Телефоны: +380 (456)39-10-31, (050) 469 33 66, (04565) 6-12-02
  Реклама в прессе Реклама на радио и ТВ Полиграфия Наружная реклама Курьерские услуги Реклама в интернет  

Наши издания



Структура собственности

Подписка на новости

Рекламно-інформаційному агентству «БЛІЦ» - 18!

Новости   /  Рекламно-інформаційному агентству «БЛІЦ» - 18!

Рекламно-інформаційному агентству «БЛІЦ» - 18!

18.05.2018

РІА «БЛІЦ» 19 травня виповнюється 18 років. Бізнес-проект, заснований майже два десятиліття тому, був і залишається лідером на ринку рекламно-інформаційних послуг Київщини...

 

Рекламодавці довіряють агенції, бо знають, що якість їхньої рекламної продукції буде на найвищому рівні, а читачі тижневиків «Майдан-Брок» та «Наш Городок», які входять до структури РІА «БЛІЦ», отримують ще й правдиву й неупереджену  інформацію.

Всі можливі види  реклами, які існують сьогодні на ринку в цій сфері, РІА «БЛІЦ» пропонує своїм клієнтам. Компанія також має ексклюзивні права на розміщення радіореклами на 9 радіостанціях України. Агентство пишається своїми рекламодавцями, їх багато, і серед них - потужні виробничі підприємства, які дбають про свою репутацію й довіряють РІА «БЛІЦ» розвиток свого бізнесу, просуваючи його завдяки рекламі.

Найближчим часом агентство відкриває ще один  проект, який має зацікавити як рекламодавців, так і пересічних білоцерківців. Тож про плани та перспективи компанії ми поспілкувалися з директором та власником РІА «БЛІЦ» Богданом Яременком. 

-         Богдане Вікторовичу, з чого все починалося?

-         Так, це вже історія і досить великий її відрізок. А починалося все з простої ідеї - створення  власної справи. Водночас знайшлися люди, які готові були працювати в команді. Це важливо. Тож чотири роки поспіль доводили, що ми – кращі на ринку рекламних послуг.

-         Бо на допомогу «прийшов» «Майдан-Брок»?

-         Приблизно так. З газетою була справжня епопея. Торги з продажу-купівлі видання почалися в серпні 2003 р., а завершилися  20 січня 2004 р. На той період це був один  із дороговартісних  проектів… але ефективних! Тоді з продавцем видання ми   домовилися, що разом з газетою на роботу переходить вся редакція: верстальники, коректор, дизайнери, журналісти, редактори. А реально в офіс на роботу прийшов один верстальник і «приходящий» коректор. Втім, «Майдан-Брок» довів свою  спроможність на ринку реклами та інформаційного сегменту.

-         Як друкований засіб інформації, «Майдан-Брок» залишається стабільним виданням. Що є запорукою такої стабільності, бо  нині багато видань закрилися?

-         Якщо говорити жартома, то на передостанній сторінці «Майдан-Броку» завжди гарна картинка (посміхається), а якщо серйозно, мабуть, тому, що ми ніколи не звертали вліво-вправо щодо обраного шляху. Газета якою задумувалася,  такою залишається й нині.

-         Тут варто торкнутися ще одного проекту, який вже тривалий час надає послуги на теренах Фастівщини,  - тижневика  «Наш Городок».

-         Так, складовою відділення РІА «БЛІЦ» у Фастові єтижневик  «Наш Городок». Не так давно відзначив 15-річчя створення.  Він не менш успішний і стабільний саме в цьому регіоні.

-         Сьогодні світ дуже швидко розвивається, з’являються нові запити  на рекламні послуги.  Що робить РІА «БЛІЦ» задля успіху компанії? Чи очікувати в перспективі якихось змін?

-         Безперечно, світ не стоїть на місці. Тож і нам потрібно рухатися в ногу з часом. Втім, для мене ламати звичні традиції не просто. Повинні бути серйозні підстави для того, щоб це зробити. І, повірте, бажаючих, приміром,  змінити вигляд тижневика «Майдан-Брок», його структуру, ще щось завжди було багато. Але ми  ніколи не піддавалися на провокації чи якісь авантюри. Якщо в нас щось є  і добре працює, то навіщо ламати? Та розвиватися необхідно. Це вимога часу. Тож не так давно ми  запустили інформаційний інтернет-портал idbc.com.ua – «Інтернет-щоденник Білої Церкви», який сьогодні став найкращим онлайн-порталом Білої Церкви. Той, хто цікавиться життям міста, може знайти потрібну інформацію, бо саме тут зібрані матеріали і відео з усіх заходів, які відбуваються в Білій Церкві, фоторепортажі тощо. Крім того, новинний контент подається з аналізом подій та аналітичним обгрунтуванням, втім, ненав’язливо і цікаво.

-         А ще один проект, про який ось-ось дізнаються білоцерківці, – це радіо? Детальніше розкажіть, будь ласка, про це.

-         В жовтні 2017 року ми виграли конкурс на придбання радіочастот 103,3. І, думаю, що вже з червня почне працювати радіо «БЛІЦ ФМ». Це буде єдине білоцерківське радіо,  радіус охоплення якого - Біла Церква і Білоцерківський район. Якщо сказати більше, то це той проект, до якого йшли 12 років. Ми були учасниками всіх  конкурсів на виділені частоти, які пропонувалися  на Білу Церкву. По суті,  для нас це був 6-й чи 7-й конкурс. І коли ми перемогли, то нам відверто сказали: «Ви нас вже так задовбали, що ми здаємося». Наразі колектив «радіошників» підібраний, апаратура закуплена, ще трохи - і на частоті 103,3  запрацює радіостанція  «БЛІЦ ФМ».

-         «БЛІЦ» завжди підтримував різноманітні соціальні і культурні проекти. Сьогодні цей напрямок зберігся?

-         Я підтримую дві категорії: таланти і тих, кому реально потрібна допомога. Ми є  постійними  інформаційними та рекламними спонсорами  творчих конкурсів для дітей та молоді, а також проектів соціального спрямування. Цей напрямок збережемо й надалі.

-         РІА «БЛІЦ» - це не просто рекламно-інформаційна структура, це в першу чергу  колектив, люди. Це злагоджений організм, який працює, як годинник. З нагоди 18-річчя, що б Ви побажали всім, хто трудиться нині і працював колись в агентстві?

-         У РІА «БЛІЦ» завжди працювали фахівці своєї справи. Кожен на своєму місці. Це означає, що менеджери, трафік-менеджери, маркетологи, дизайнери, верстальники, бухгалтери, юрист, офіс-менеджер, керівники відділень, редактори, журналісти, технічна служба є однією ланкою  і злагодженим механізмом.Має бути команда людей, які знають свою роботу і відповідально до всього ставляться. І така є. Саме завдяки їм досягався і досягається успіх компанії. Всім, хто сьогодні працює в агентстві, хто працював колись, я бажаю головного – здоров’я, миру і всіляких гараздів.

-         То в  чому ж секрет успішності РІА «БЛІЦ»?

-         Мабуть, у тому, що ми завжди працювали якісно. І наші клієнти це оцінили. Це те, що не приховаєш. До того ж продукція вчасно потрапляє в руки рекламодавцю. А щодо інформаційного поля, то в нас не було й немає цензури, ми писали й пишемо про все правдиво і про опонентів, і про владу. Робили це і в 2000-х, і в кризові 2008-2009, і в часи двох Майданів. От саме це нас і вирізняє від усіх інших. Ми ніколи не були заангажованими.

-         Що бажаєте рекламодавцям?

-         Ми  вступили в доросле життя, і потрібно далі рухатися якомога ефективніше. Тож висловлюємо велику подяку всім рекламодавцям, бо ці 18 років ми працюємо завдяки їм. За майже два десятки років  вони для нас стали не тільки рекламодавцями, а справжніми друзями. Але і друзі від тебе вимагають ефективності  в  роботі. Тож принцип роботи з клієнтами залишається незмінний: ми робимо все для того, аби їхній бізнес розвивався!   

Надя Кащук

Все новости

 

  распечатать Акции Новости Портфолио Клиенты Вакансии Контакты вверх  
Тел./факс: +380 (456)39-10-31, (050) 469 33 66, (04565) 6-12-02
2012 © РИА «БЛИЦ»
- рекламно-информационное
агентство полного цикла
Создание сайтов - ABC.NET.UA
Заказать рекламу