Главная Акции Новости Портфолио Клиенты Вакансии Контакты
Телефоны: +380 (456)39-10-31, (050) 469 33 66, (04565) 6-12-02
  Реклама в прессе Реклама на радио и ТВ Полиграфия Наружная реклама Курьерские услуги Реклама в интернет  

Наши издания



Структура собственности

Подписка на новости

РІА «БЛІЦ» - 17 років: час для нових звершень

Новости   /  РІА «БЛІЦ» - 17 років: час для нових звершень

РІА «БЛІЦ» - 17 років: час для нових звершень

24.05.2017

Крім виконання своїх безпосередніх завдань, компанія займається активною громадською та благодійною діяльністю.

Травень для Рекламно-інформаційного агентства «БЛІЦ» - завжди особливий місяць, адже саме в травні компанія відзначає свій день народження. Нині це вже 17-й рік на рекламному ринку Білої Церкви. Агентство «БЛІЦ» уже давно зарекомендувало себе як лідера із надання рекламних послуг, проте ж успіх в тому й полягає, щоб постійно рухатися все вище і відкривати для себе та передусім для своїх клієнтів нові горизонти та можливості.

Щоб дізнатися, що цікавого й проривного відбулося в діяльності агентства за останній рік, які є плани та майбутнє та з якими перешкодами доводиться стикатися у діяльності, ми поспілкувалися із засновником РІА «БЛІЦ» та його директором Богданом Вікторовичем Яременком.

-          Які події в житті РІА «БЛІЦ» за останній рік Ви можете назвати найбільш значущими?

-          Ми завели в місто нову радіостанцію – «Мелодія 105,3 FM». Для слухачів - це ширший вибір у тому, що обрати слухати. А для клієнтів – це розширення цільової аудиторії. З першого квітня ця радіостанція вже звучить на теренах нашого регіону. Ми налаштовані й надалі розвивати радіосегмент. Також ось-ось запуститься сайт фастівського видання «Наш Городок». Це також створить для нас і наших клієнтів більше можливостей. Це буде не стільки просто новиннєвий сайт, скільки якісна платформа для вирішення місцевих питань.

-          Як у загальному можете охарактеризувати рік від минулого дня народження? Якби цьому рокові можна було дати заголовок, що б це було?

-          Я б назвав цей рік перехідним із режиму «сплячки», коли потрібно було перечекати кризу, в режим нормальної, активної діяльності на розвиток підприємства. Тож зараз ми працюємо над розширенням ринку та розширенням асортименту продукції.

-          Розширенням ринку? Чи означає це, що така агенція з’явиться в інших містах України?

-          Не зовсім так, але є в планах вийти за межі Білої Церкви. Так, у форматі рекламного агентства в тому числі, але передусім із новим інтернет-проектом.

-          Чи змінилися якось підходи у роботі з клієнтами?

-          Наші підходи є базовими в нашій роботі та доволі успішними, тому змінювати їх наразі немає ніякої потреби. Ми, як і раніше, беремо взяті на себе зобов’язання, виготовляємо якісну продукцію та здаємо роботу вчасно.

-          Розвиток місцевого бізнесу тісно пов’язаний із місцевою владою. Влада в нас змінилася, й саме зараз звернула увагу на розміщення малих архітектурних форм (МАФів) та рекламних бордів, аргументуючи це тим, що потрібно навести в місті лад із естетикою. Чи вплинуло це якось на діяльність РІА «БЛІЦ»?

-          Так, вплинуло. Хоча не так радикально, як на інших постачальників рекламних послуг в Білій Церкві. Маю сказати, що жодна із попередніх влад так халатно не ставилася до місцевого бізнесу, як ця. Влада не хоче йти на діалог, а самовільно приймає якісь рішення, потім просто ставлячи підприємців перед фактом. Немає нічого поганого в тому, що хтось візьметься впорядковувати рекламні вивіски на користь естетики. Але якщо й потрібно щось куди переносити, то про це потрібно заздалегідь попередити, щоб підприємець думав про те, куди те перенести краще, думав про погодження нового місця та взагалі перейнявся цією проблемою. Натомість ми маємо ситуацію, коли майже всім підприємцям договори оренди землі раптово не продовжили, не пропонуючи ніякої альтернативи. Хоча повинні її забезпечити згідно із законодавством. Разом із цим, із моменту припинення договорів, підприємці не платять за оренду землі, гроші з якої ідуть у спеціальний фонд – на благоустрій міста. А мова йде  про близько два мільйони гривень. Ось так наша влада бізнес підтримує.

-          Зрозуміло. А в загальному – натхнення підкорювати нові вершини є?

-          Звичайно! Рух вперед – наше все. Є вже розпочаті перспективні проекти, є нові ідеї. Потрібні тільки час, сили та творчість, і РІА «БЛІЦ» приємно здивує своїх клієнтів ще не раз!

РІА «БЛІЦ» може похвалитися широким спектром послуг. Компанія має ексклюзивні права на розміщення радіореклами, власні бігборди, друковані видання «Майдан-Брок» та «Наш Городок» та інтернет-портал www.idbc.com.ua. Реклама на радіо стала більш доступною: для своїх клієнтів «БЛІЦ» має спеціальну програму лояльності. Також діє послуга «Візитки за годину» - оперативніше не буває!

Крім виконання своїх безпосередніх завдань, компанія займається активною громадською та благодійною діяльністю. Традиційно РІА «БЛІЦ» спонсорує різноманітні концерти та благодійні акції. Тут проводять численні конкурси, в яких беруть участь читачі наших видань та жителі міста. Також РІА «БЛІЦ» радо ділиться досвідом із зацікавленим молодшим поколінням, адже напрацювання у компанії дійсно значні. Так, досить часто в компанії проводяться екскурсії для майбутніх дизайнерів, проходять практику майбутні журналісти, які мають змогу ознайомитися із роботою найкращого в місті рекламного агентства та редакції.

 Що ж, незважаючи на всі кризи та труднощі, РІА «БЛІЦ» не стоїть на місці й розвивається. Дорогу осягне той, хто йде, й усвідомлення цього допомагає досягати все нових результатів. Тож нехай такий курс і тримається! З черговим Днем народження, «БЛІЦ»!

Роман Солодкий

Все новости

 

  распечатать Акции Новости Портфолио Клиенты Вакансии Контакты вверх  
Тел./факс: +380 (456)39-10-31, (050) 469 33 66, (04565) 6-12-02
2012 © РИА «БЛИЦ»
- рекламно-информационное
агентство полного цикла
Создание сайтов - ABC.NET.UA
Заказать рекламу